سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

سفیر خوشبختی

اولین مروارید سفید

1391/12/22 22:15
نویسنده : سام
786 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزم نزدیک دو ماه هست که همه چیز را با حرص باب لثه هات فشار میدی

و آب دهانت میاد‚همه میگفتن شاید میخوای دندون در بیاری اما زیاد جدی نمی گرفتیم .

تقریبا یک هفته ای هست که آبریزش بینی داشتی و دیگه گفتم دندون درآوردنت نزدیکه

واسه همین همش لثه هات بررسی میکردم تا اینکه دیشب یعنی بیست ویکم اسفند متوجه شدم

که مروارید کوچولوت دل لثه ی نازت شکافته و در حال بیرون آمدن هستش

الهی فدات بشم که توی نیم سالگی کلی از کارهات انجام دادی و کار خودت کمی سبک کردی .

 

دندون

 

 

           سلام سلام صدتا سلام                            من اومدم با دندونام

           میخوام نشونتون بدم                                صاحب مروارید شدم     

          یواش یواش وبی صدا                                 شدم جز کباب خورها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)