سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

سفیر خوشبختی

اینجا همه چی در همه ....

1392/3/13 18:26
نویسنده : سام
659 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 92س

سلام بعد از سه ماه بی اینترنتی بالاخره دستم به اینترنت رسید‚این بود که در این پست همه چی در همه ...از تبریک سال نو تا...

نوروز 92 اولین نوروز من بود آخه من فقط شش ماه و پنج روز داشتم واسه همین همه چی واسم تازگی داشت .توی تعطیلات برای اولین بار به اصفهان سفر کردم و به دختر دایی مامانم خیلی زحمت دادم و این به جز کرمانشاه و خرم آباد که میرم خونه پدر بزگ هام به عنوان اولین سفرم ثبت شد‚همچنین برای اولین بار به کرج خونه ی عمه ها و به سنقر خونه ی خاله مریم رفتم.

از این طوطی توی باغ پرندگان اصفهان خیلی خوشم اومد گفتم بد نیست با هم یه عکس بگیریم.

من وطوطی

توی سفر به اصفهان همش بغل آقاجونم بودم و واسه خودم لذت می بردم .

من و آقاجون

سیزده بدر در گیان نهاوند

سیزده بدر 

این اشکای ریزه ریزه که از چشمام میریزه تقصیره بیتا عروسکه مادرجونمه.

اشک 

سر پا ایستادن چه عالمی داره هااااااااا(14/1/92)

بی صبرانه مننتظر راه رفتن هستم.

خوش میگذرونم

دی جی سام:

نهایت لذت بردن از موسیقی

چیزی نیست فقط دارم به این فکر میکنم که چطور راضی شدم کچلم کنند‚ منو اغفال کردن  مخصوصا دایی منصور که از همون یک ماهگی به موهای من گیر میداد.یعنی شما باشید میذارید توی سن هشت ماهگی کچلتون کنند؟؟؟ اگه کچل نبودم مجبور نبودم این کلاه تحمل کنم.

.کچل                

واستون یه عکس هم از عکاس عکس های این وبلاگ میذارم شاید دوست داشته باشید اون رو بشناسید.!!!!!!!!!!!!!!!!!

عکاس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)